Vuosi on lopuillaan. 
Olemme vain muutaman päivän päässä uudesta alusta. 
Nyt on täydellinen hetki kerrata ja selvittää mitkä olivat kaikkein suosituimmat promotuotteet ja liikelahjat vuonna 2018.
Kilpailu oli tiukka, mutta lopultakin voittajat ovat selvillä – jatka lukemista saadaksesi selville vuoden 2018 myydyimmät tuotteet!

Suosituin promotuote: Ebony Matte -kuulakärkikynä

Mainoskynät ovat promotuotteiden kuninkaita. 
Ne ovat käytännöllisiä, edullisia ja niitä on helppo pitää mukanaan. 
Ebony Matte täyttää kaikki nämä vaatimukset, lisäksi sen ominaisuuksiin kuuluvat sulava muotoilu ja mahtava kestävyys. 
Se on ollut suosituin mainoskynä vuosia – ja on vaikeaa kuvitella jonkin toisen brändätyn kynän anastavan sen valtaistuimen.
Voit käyttää sitä päivittäin: toimistossa, koulussa tai yliopistossa, kylkiäislahjana…tällä valinnalla et erehdy! 
Lisäksi se on saatavilla useissa väreissä, ja on helposti kustomoitavissa – sinun logosi näyttää mahtavalta sen kyljessä!

Suosituin promotuote toimistoon: A5 Pocket Notebook -muistivihko

Vaikka elämmekin digitaalisessa maailmassa, asioiden kirjaamisessa paperilla on yhä jotakin erityistä.
Muistivihot ovat täydellisiä tapaamisten muistiinpanojen tekoon, ideointiin tai vaikkapa toimiston hiljaisten hetkien aikaiseen töhertelyyn. 
Hauska fakta: Harvardin mukaan töhertelyllä on itse asiassa monia etuja, kuten keskittymiskyvyn parantaminen ja fyysisen stressin lieventäminen.
Kaikista muistivihoista, A5-muistivihko erottui joukosta vuoden 2018 suosituimpana. 
Sen pieni koko, kannettavuus ja kestävyys (kovakantinen) totisesti tekivät siitä ostajien suosikin!

Suosituin promotuote tapahtumiin ja messuille: Avainnauha 2 cm

Osallistutko tapahtumaan tai messuille tai oletko järjestämässä sellaisia? 
Jos vastasit kyllä, painetut avainnauhat ovat pakollisia, jos haluat että brändisi erottuu ja olevan tunnistettavissa väkijoukossa.
Painata niihin logosi ja liitä nimikortin pidin käyntikortillasi.
Valitse yli 10:stä saatavilla olevasta väristä tehdäksesi siitä niin brändisi mukaisen kuin mahdollista.
Lisäksi, nämä avainnauhat on tehty vahvasta kudotusta polyesteristä, joka tarkoittaa sitä, että voit käyttää niitä yhä uudelleen ja uudelleen!

Suosituin liikelahja: Parker Jotter -kuulakärkikynä

Liikelahjojen antaminen on yksi vanhimmista ja tehokkaimmista tavoista osoittaa kiitollisuutta asiakkaille, kumppaneille, työntekijöille ja jopa johtajille.
Kuulakärkikynät ovat perinteisesti olleet – ja ovat yhä – suosituimpien liikelahjojen joukossa. 
Kynämerkkejä on lukuisia, ja myös hintahaitari on laaja. 
Kuitenkin, on yksi tuotemerkki, joka erottuu joukosta erinomaisen hinta-laatusuhteensa ansiosta: Parker.
Parker Jotter -kuulakärkikynä julkaistiin alun perin vuonna 1954, yhdeksän vuoden tutkimustyön tuloksena. 
Yli 60 vuotta myöhemmin se on yhä Parkerin ikonisimmista kuulakärkikynistä. 
Tämä päivitetty versio tarjoaa nykyaikaisen otteen klassisesta muotoilusta, häkellyttävien yksityiskohtien kera. Tyylin ja eleganssin synonyymi, joka tekee Jotterista täydellisen lahjan. 
Ja tietysti: se toimitetaan kauniissa lahjarasiassa!

Suosituin promovaate: Fruit of the Loom® Target T-paita

Yksilöllistetty vaate on täydellinen brändisi, tiimisi ja tapahtumiesi promoamiseen. 
Erityisesti t-paidat ovat tämän kategorian huipputuotteita: ne ovat edullisia, helppoja kustomoida ja tietysti täydellisen päälle puettavia.
Promo-t-paidoissa on paljon erinomaisia tuotemerkkejä (Gildan, L&S, B&C. Stedman…), mutta tänä vuonna yksi nousi kilpailijoidensa yläpuolelle: 
Fruit of the Loom – ja tarkemmin heidän Target®-mallinsa.
Tämä t-paita on valmistettu 100-prosenttisesta puuvillasta (paitsi sen harmaa malli), ja siinä on kaksoistikatut helmat, eikä siinä ole sivusaumoja. 
Sitä on saatavilla miehille, naisille ja lapsille yli 15:ssä värissä ja 5:ssä koossa (S, M, L, XL ja XXL).

Suosituin promo-kylkiäinen: Shopper-ostoskassi

Mitkä ovat promo-kylkiäisten olennaisimmat piirteet? 
Niiden täytyy olla edullisia, helposti kustomoitavia ja – sanomattakin selvää – käytännöllisiä ja kestäviä.
Shopper® täyttää nämä vaatimukset täysin: käytännöllinen ja uudelleenkäytettävä ostoskassi, ihanteellinen tapahtumiin, messuille, vähittäismyyntiin, ja melkein mihin tahansa kuviteltavissa olevaan tilaisuuteen.
Shopper® on tehty erityiskevyestä synteettisestä materiaalista ja se on varustettu pitkillä kahvoilla, joiden ansiosta sitä käytetään olkalaukkuna.
Sitä paitsi, uudelleenkäytettävät ostoskassit auttavat planeettaamme vähentämällä kulutetun muovin määrää!

Suosituin elektroniikka laite: PowerCharger 2000 -matkalaturi

Mikä on päivittäin eniten käyttämäsi elektroninen laite? 
Luultavasti älypuhelin, eikö niin? 
Puhelimen akun loppuminen on yksi nykypäivän pelottavimmista asioista – ja todennäköisesti asiakkaasi, kumppanisi, tavarantoimittajasi ja työntekijäsi tuntevat samoin!
Sen takia kannettavat matkalaturit ovat niin suosittuja promotuotteita nykyisin. 
Koska mallien valikoima on niin laaja, loppujen lopuksi kyseessä ovat henkilökohtaiset mieltymykset. 
Kuitenkin, voi olla vain yksi voittaja, ja tänä vuonna se oli PowerCharger® 2000!
Tämä kompakti alumiininen matkalaturi ja sen sisäänrakennettu 2000 mAh:n litiumakku antaa tarvittavan akkuvirran lisäyksen, päivän viemiseksi loppuun ongelmitta. 
Sen mukana tulee USB ja microUSB -latauskaapeli, ja se on yhteensopiva yleisimpien mobiililaitteiden kanssa.

Suosituin promo-kausituote: Malibu-aurinkolasit

Jokaisessa vuodenajassa on hyvät hetkensä – ja jokaiselle hetkelle on korostettu promotuotteensa. 
Tämän vuoden suosituin kausituote oli kesäinen  Malibu-aurinkolasit.
Malibu tarjoaa, erittäin edulliseen hintaan, tyylikkäät aurinkolasit UV 400 -suojauksella (eurooppalaisten standardien mukainen) ja avaa loputtomien promo-mahdollisuuksien maailman, festivaaleilla, kesätapahtumissa yms. 
Lähelle kärkeä suosiossaan pääsivät seuraavat kausituotteet painatuksella: Gildan Quality Sweater (syksyyn), Regatta SoftShell -takki (talveen) ja Colorado-sateenvarjo (kevääseen – valitettavasti).

Suosituin urheilupromotuote: Sirius-vesipullo

Nesteytettynä pysyminen on olennaista missä tahansa työpaikassa – siitä johtuu painatuksella varustettujen promovesipullojen suuri suosio.
Sirius-pullossa on kaikki olennainen: se on vankka, vuotamaton ja kestävä. 
Kaiken huipuksi, se on valmistettu BPA-vapaasta muovista ja on 100-prosenttisesti uudelleenkäytettävä. 
Et ainoastaan promoa brändiäsi, autat myös planeettaamme vähentämällä muovin kulutusta!
Sirius-vesipullo on täydellinen käytettäväksi toimistossa, kuntosalilla tai ulkoillessa. 
Sen tilavuus on 650 ml, ja se on saatavilla useissa eri väreissä!

Suosituin ympäristöystävällinen promotuote: ShoppyBag-ostoskassi

Ympäristöystävälliset promotuotteet kasvattavat suosiotaan – ja hyvästä syystä. 
IGOn ympäristöystävällisten tuotteiden valikoima kasvaa myös vuosi vuodelta.
Vuoden 2018 voittaja, suosion mukaan oli ShoppyBag, 100-prosenttisesta puuvillasta kudottu vahva, kestävä ja uudelleenkäytettävä ostoskassi.
Kilpailu oli kuitenkin tiukka, ja muutama muu tuote, kuten bambuleikkuulauta ja kierrätetty muistivihko pääsi lähelle suosiossaan.
Toivottavasti muutaman vuoden päästä kaikkien kategorioiden suosituimmat tuotteet ovat myös ympäristöystävällisiä. 
Sillä välin, me IGOlla laajennamme “vihreää valikoimaamme”, jotta tyydyttäisimme kestävän kehityksen kärjessä askeltavat asiakkaamme, ja auttaisimme planeettaamme mahdollisimman paljon.

Suosituin promo-koristetuote: Ilmapallo 33 cm

IGOn valikoimien suosituin lateksista valmistettu promotuote (toistaiseksi?).
Nämä 33 cm:n ilmapallot ovat täydellisiä antamaan erityistä väriä mihin tahansa tapahtumaan.
Painata logosi niihin ja anna brändisi loistaa juhlien tähtenä. 
Sopii myös heliumille (kestää noin 8 tuntia). 
Kuka väitti että brändisi promoaminen ei voisi tapahtua hauskalla tavalla?