Mitkä trendit ovat pinnalla vuonna 2015?

Kuluttajien odotukset vaihtuvat jatkuvasti. Kuinka pysyt ajan tasalla ja mitkä tuotteet vastaavat asiakkaasi tarpeisiin?

Vuoden 2015 trendit yhdellä silmäyksellä

Enemmän teknologiaa
Mobiiliteknologia tulee johtamaan markkinoita myös vuonna 2015. TV:n odotetaan olevan uusi digitaalinen haaste, mikä tarjoaa meille paljon mahdollisuuksia ja innovaatioita myös mainostuotteiden suhteen:

• Universaalit tabletti- ja älypuhelin-tuotteet – esim. latausjohdot (3164/1281)
• Bluetooth®-tuotteet: Matkapuhelimesta tulee entistäkin liikkuvampi
• Laturit eri ominaisuuksilla (4613)

Käytännölliset mainostuotteet
Tuotteet, jotka täyttävät päivittäiset tarpeet kasvattavat suosiotaan nopeasti. Monien brändättyjen mainostuotteiden käyttöönotto lisää brändin ja sen arvon tietoisuutta.

• USB + Stylus-lahjasetti (6999)
• Powercharger laturi + kaiutin (4902/5920)
• Kylmälaukku + vesipullo (4232/4287)

Ympäristöystävällisyys ja kestävä kehitys
Toisin kuin muutama vuosi sitten, keskitymme enemmän kestävyyteen. Näkökulma on muuttunut. Tarve kestäville tuotteille on kasvussa. Hyvä esimerkki tästä on puuvillaiset ostoskassit vs. ei-kudotut ostoskassit, sekä vesipullot, jotka korvaavat kertakäyttöiset haitalliset vesipullot.

• ShopXL-ostoskassi (2882)
• Canvas ShoppyBag-ostoskassi (4034)
• Crown Smoke-juomapullo (3673)

Yksilöllisyys
Uuden täysväripainatus-tekniikan ansiosta mainostuotteiden käyttö voidaan osoittaa nyt paremmin myös pienemmille yleisöille.
‘Tunne asiakkaasi’ – tähän perustuen persoonalliset ja uniikit tuotteet pienenä määrinä tuotettuina ja edullisesti ovat uusi standardi.

• Laukut/kansiot sublimaatiolla
• Tuotteet, joihin on mahdollista saada täysväripainatus

Vähittäismyynti-tuotteet- ja ostokokemukset
Vähittäismyynnin näköiset ja tuntuiset tuotteet saavat entistä enemmän huomiota; korkea laatu ja korkeampi koettu arvo. Esimerkiksi luksus-laukuilla on erittäin korkea koettu arvo. Myös tuotteiden pakkaamisesta on tullut entistä houkuttelevampaa ja tärkeämpää.

• Case Logic-laukut (8351/8354/8355)

Lisänä trendeihin, jotka koskevat tiettyjä tuotteita, fokus tulee olemaan yleisesti ottaen kuluttaja- ja tuoteturvallisuudessa sekä ympäristöystävällisyydessä. Maahantuojana otamme huomioon yrityksesi ja asiakkaasi hyvinvoinnin. Tämä näkyy suoraan paremman laatuisina tuotteina ja sertifikaatteina.

Pidämme sinut ajan tasalla muutoksista ja pysymme mielellämme mukana promootiotoimissasi vuonna 2015.