Tarvitsetko apua? Olemme tavoitettavissa|myynti@igopromo.fi

Mainoslahjojen markkinointitrendit vuodelle 2021

On tärkeää pysyä ajan tasalla markkinointitrendeissä, jotta tulavat markkinointi kampajasi ovat menestykkeitä. Siksi olemme tehneet sinulle tiivistetyn listan, jossa kerromme seitsemästä markkinointitrendistä, joita voit käyttää vuonna 2021. Pidä nämä mielessä seuraavassa luovassa aivoriihiistunnossasi varmistaaksesi, että markkinointistrategiasi vuodelle 2021 on täysin yhdenmukainen asiakkaiden ja työntekijöiden odotusten kanssa.

1. Ymmärrä ja selitä tarkoituksesi

Miksi ja kenelle yrityksesi on olemassa, on kaksi tärkeää aihetta vuodelle 2021. Lainatakseen tätä ranskalaista tapaa sanoa, sinun on ymmärrettävä yrityksesi raison d’être tai yksinkertaisesti sanottuna yrityksesi tehtävä ja visio.

Kun todella ymmärrät tämän, pystyt ilmaisemaan sen, mikä auttaa sinua kommunikoimaan ja rakentamaan vahvempia suhteita asiakkaisiisi. Katsokaa sitä tältä kannalta, jos tiedät, mitkä asiakkaat tekevät sitä, mitä teet, tiedät myös, minkälaisten suhteiden rakentamiseen sinun pitäisi keskittyä.

Suhteiden rakentaminen on silloin toinen asia, joka onnistuu painetuilla mainostuotteilla jotka toimitetaan kotiovellesi. Ota yhteyttä, jos tarvitset apua tässä!

2. Luo ketterä markkinointistrategia

Ketterä on jonkin verran muotisana, joka saa ihmiset miettimään mitä se oikeasti on. Mutta silti mitä tämä edustaa, on viime aikoina yhä suositumpi ja saa yhä enemmän vetovoimaa. Sen takia myös meidän mielestämme sinun on ehdottomasti kiinnitettävä huomiota myös tähän.

Lyhyesti sanottuna, mitä ketterä todella tarkoittaa on kykyä olla joustava: Kuuntele ympäristöäsi (asiakkaita) ja laadi ratkaisuja, jotka sopivat heidän jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin.

Tämä tarkoittaa, että sinun on varmistettava, että markkinointistrategiasi vuodelle 2021 ei ole lukkoon lyöty, josta ei voida koskaan poiketa. Asiat muuttuvat, ja sinun pitäisi olla valmis tekemään samoin.

3. Keskity inhimilliseen kokemukseen

Totuus on se että on vaikeaa muodostaa yhteys yritykseesi. Mutta jos pystyt muuttamaan tämän voidaan luoda vahvemmat suhteet asiakkaisiisi.

Suhteet, joissa ymmärrät arvosi ja samalla autat asiakkaitasi heijastamalla heille tärkeitä asioita, auttaa molempia puolia rakentamaan luotettavaisuutta. Lyhyesti sanottuna, sinun on keskityttävä inhimillisiin kokemuksiin, jotta saat erotettu yrityksesi pelkistä yrityksen tavoitteista tuottaa voittoa ja tehdä siitä inhimillisemmän ja samaistuttavan ihmisille.

Hyvä esimerkki on tämä: Ymmärsimme asiakaskeskustelujen perusteella, että kestävyys oli asia, josta kaikki asiakkaamme välittivät syvästi. Luonnollisesti olemme luoneet suunnitelman siitä, miten toimia tässä asiassa.

Tuloksena kehitimme ymmärrystä siitä, että liiketoimintamme ydin on kokemuksen ja antamisen ilon tuominen asiakkaille, mutta tällä kertaa kyse oli enemmän ympäristön suojelusta.

Siitä aloitimme IGO Green -aloitteemme ja toimimme niin, että osa tuloistamme menee puiden istuttamiseen yhdessä www.onetreeplanted.org organisaation kanssa. Itse asiassa pelkästään syyskuussa istutimme 6800 puuta.

Lisäksi kehitimme kestävän kehityksen materiaalisanakirjan kouluttaaksemme työntekijöitä ja asiakkaita valitsemissamme tuotteissa olevien materiaalien kestävyyteen.

Keskitymme samalla tavalla arvojen heijastamiseen, joita asiakkaamme pitävät ja välittävät ihmisinä, mikä puolestaan sai yrityksemme kuulostamaan paljon inhimillisemmältä. Tämä on eduksi molemmille.

4. Rakenna luottamusta asiakkaisiisi

Viime aikoina ja etenkin vuodelle 2021 on sinun kehitettävä luottamusta asiakkaisiisi.

Ammatillisesti tämä tarkoittaa, että sinun on näytettävä asiakkaillesi ja työntekijöillesi, että sinulla on arvoja, joista pidät kiinni. Lainataksemme esimerkkiämme ylhäältä – asiakkaasi ja työntekijäsi todennäköisesti välittävät kestävyydestä, ja olet saattanut kertoa heille myös sen.

Joten kun sinulla on mahdollisuus luoda markkinointikampanjoita, voivatko he sitten luottaa siihen, että käytät tuotteita heidän arvojensa mukaisesti? Vai aiotko käyttää materiaaleja, jotka eivät ole asiakkaiden mielessä, kun he kuvittelivat sinua kestävänä brändinä? Jos haluat kehittää luottamusta ja siten vahvempaa suhdetta asiakkaaseen ja työntekijöihin, oikean vastauksen tulisi olla itsestään selvä.

Minkään tämän ei ole tarkoitus häpeä yrityksiä, jotka ovat vielä alussa ja jotka ovat vasta harkitsemassa mainostuotteiden käyttämistä brändinsä korostamiseen, mutta sen tarkoitus on näyttää, kuinka voit tehdä eron tämän trendin perusteella.

5. Osallistu asiakkaasi arkeen

Vanha markkinointi kysymys on ”missä asiakkaat viettävät aikaa?” on nyt ajankohtaisempi kuin koskaan.

Yksinkertaisesti sanottuna vastaus kysymykseen kertoo sinulle paljon asiakkaasi kiinnostuksen kohteista ja miten / missä voit tavoittaa heidät.

Tämä on tärkeää, koska jos tiedät, mistä he välittävät ja milloin voit tavoittaa heidät, voit kohdistaa heihin entistä tehokkaammin luovasti kehitetyn mainostuotekampanjan.

Loppujen lopuksi, jos kohdeyleisösi ei kuule viestiäsi, on se hukkaan mennyttä aikaa. Jos tarvitset apua kehittääksesi mainostuotekampanjan yrityksellesi, tarjoamme sinulle mielellämme ilmaisen konsultoinnin!

6. Luo monialaisia kokemuksia

Tämä on juuri se mitä me IGO Promossa tarjoamamme. Uskomme vahvasti, että tuotteilla ja kokemuksilla on suurempi vaikutus, kun lisäät huolella valitun mainoslahjan, joka auttaa levittämään uuden tuotteen tuomista markkinoille tai rakentamaan sisäisen brändäyksen kampanjaa.

Idea on seuraava: Jos voit luoda innovatiivisia kokemuksia tarjoamalla työntekijöillesi tuotteita ja palveluja, jotka kattavat useamman alan, esimerkiksi yhdistämällä ohjelmistotuotteet fyysisiin tuotteisiin, yrityksellesi avautuu uusien mahdollisuuksien maailma.

Tätä täytyy katsoa laajempana ajateltuna, sillä se luo enemmän voittoa. Aloittaaksesi suosittelemme, että alat tarkastella yrityksiä, ei sellaisia, jotka tuottavat arvoa luomalla jotain (esim. tuotetta) ja tarjoamalla lopputuloksen asiakkaille.

Ajattele pikemminkin, miten yrityksesi voi osallistua arvoverkostoon, joka koostuu yrityksistä, jotka eivät heti ensi silmäyksellä liity sinuun. Yhdessä sinulla on potentiaalia ja kykyä yhdistää ideoita, jotka voivat osoittautua innovatiivisiksi uusiksi tuotteiksi / palveluiksi asiakkaillesi!

Aloita pienestä ja ota yhteyttä meihin, jos tarvitset apua ymmärtämään, kuinka brändiäsi voidaan nostaa luovemmilla ja innovatiivisemmilla tavoilla käyttämällä mainostuotteita.

7. Houkuttele lahjakkaita työntekijöitä kehittääksesi yritystä

Menestyneet yritykset ovat yrityksiä, jotka voivat houkutella, kehittää ja pitää lahjakkaita työntekijöitä yrityksessä.

Tämä on 3-osainen haaste, joka on entistä tärkeämpi siirryttäessä nopeasti muuttuvaan digitaaliseen tulevaisuuteen, jossa paljon töitä voidaan tehdä verkossa. Onneksi mainostuotteiden teollisuutemme ja liikelahjat voivat auttaa sinua ratkaisemaan tämän 3-osaisen haasteen. Ensinnäkin, meillä on kokemusta toimittamaan hienoja tuotteita yrityksille käytettäväksi uramessuilla.

Tämä auttaa aloittamaan keskustelut pyrkivän työnhakijan ja yrityksesi välillä. Toiseksi kehittääksesi lahjakkaita työntekijöitä haluat varmistaa, että he kasvavat, mutta eivät yksin; vaan osana tiimiä.

Olemme aiemmin antaneet tiiminrakennusvinkkejä ja tehneet ehdotuksia tuotteista, joita voidaan käyttää tapahtumissa, jotka auttavat kasvun edistämisessä. Lopuksi, pitääkseen lahjakkaita työntekijöitä haluat varmistaa, että nämä ihmiset tuntevat itsensä arvostetuksi.

Otetaan tämä vuosi esimerkkinä, luultavasti on joitain erittäin päteviä työntekijöitä, jotka auttoivat yritystäsi selviytymään Covid-19: n alkuperäisestä (ja jatkuvasta) epätasaisesta tilanteesta.

Ja olet luultavasti kiitollinen heidän ahkerasta työstään ja tunnet itsesi onnekkaaksi, että he olivat siellä auttamassa. Sinun tarvitsee vain näyttää se heille.

Paras tapa tehdä se on huolella valitulla liikelahjalla, joka toimitetaan suoraan heidän ovelleen. Se on näin yksinkertaista.

Yhteenveto

Toivottavasti tämä kirjoitus auttaa sinua pysymään ajan tasalla vuoden 2021 seitsemästä tärkeimmistä markkinointitrendistä. Sen sijaan, että luettelisemme kaiken uudelleen tässä, annamme sinulle neuvon, joka koskee jokaista sinulle antamaamme vinkkiä ja mainostuotetta: Varmista, että markkinointivalintasi vastaavat työntekijöiden ja asiakkaiden ammatillisia odotuksia ja henkilökohtaisia arvoja.

Jos teet tämän, kaikki on kunnossa.

By | 2021-03-17T11:00:20+01:00 22 joulukuun 2020|