Painatettujen yritys- ja mainoslahjojen antaminen on usein yhteydessä liiketoimintamahdollisuuksiin. Esimerkiksi 80 % avoimien ovien päivien ja messujen vierailijoista odottaa kiitoksenosoitusta. Voit yllättää asiakkaasi antamalla heille lahjan odottamattomana hetkenä. Esimerkiksi kansallispäivät ja juhlapyhät ovat erinomainen tilaisuus mainoskampanjoille ja mainoslahjan antamiselle.

Mikä erikoispäivä sopii parhaiten kohderyhmällesi?

Mitä juhlapäiviä tulee mieleesi? Kaikki tietävät mm. ystävänpäivän, äitienpäivän ja isänpäivän. On kuitenkin olemassa myös vähemmän tunnettuja juhlapäiviä, kuten veljen- ja siskonpäivä sekä kansainvälinen opettajien päivä. Nämä ovat vain muutamia esimerkkejä lukuisista erikoisjuhlapäivistä; on varmasti olemassa juuri sinun kohderyhmääsi koskeva juhlapäivä.

Yllätä yrityslahjalla – aina löytyy sopiva hetki lahjan antamiselle

Aseta työntekijäsi parrasvaloihin heidän syntymä- ja merkkipäivinä. Myös uuden sesongin, kouluvuoden, lukukauden tai kesäloman alku on loistava tilaisuus antaa ainutlaatuinen lahja menestyksekkään mainonnan tukemiseksi. Ole luova ja etsi omaperäinen hetki lahjan antamiselle. Lahja vastaanotetaan aina hymyillen ja elettä arvostetaan suuresti. Siksi lahjan antaminen on hauskaa!