Edellisessä blogimerkinnässä annoimme useita vihjeitä avointen ovien päivän järjestämiseen. Nämä käsittelivät lähinnä hyvin organisoidun päivän perusteita. Hyvä perusta on ensiarvoista. Kun olet kartoittanut perusasiat, voit jatkaa käytännön kysymysten tunnistamiseen ja niiden kanssa työskentelyyn. Keskittyminen käytännön kysymyksiin...
Type: Image
Vinkkejä avointen ovien päiväsi onnistumiseen

Avointen ovien päivän järjestäminen myötävaikuttaa liiketoimintasi positiiviseen edistämiseen Edellisessä blogimerkinnässä katsahdimme lyhyesti niihin syihin, miksi avointen ovien päivän järjestämisessä yrityksessänne saattaisi olla järkeä. Seuraavassa blogimerkinnässä käsittelimme aihetta yksityiskohtaisemmin. Avointen ovien päivän pitämiseen voi olla lukuisia...
Messujen tarkistuslista infografiikka
10 kultaista vinkkiä messuille osallistumiseen | IGO Promo

10 kultaista vinkkiä messuille osallistumiseen Päätös on tehty: osallistut messuille. Messut ovat mitä parhaimpia markkinointitilaisuuksia. Huolellisella toteutuksella voit luoda suuria kontakteja, löytää uusia asiakkaita ja jakelijoita sekä vahvistaa suhteita vanhoihin kumppaneihin ja tavarantoimittajiin. Messut...
Painettujen avainnauha käyttö puhelimesi lataamiseen? Nyt se on mahdollista!

Brändätyt kaulanauhat ovat mahtavia promotuotteita brändisi tunnetuksi tekemiseen tapahtumissa ja messuilla. Niihin voit myös mainiosti kiinnittää yrityksesi kulkukortit – tai henkilökortit – kuljettaaksesi niitä mukana päivittäin. Kaikki kaulanauhat painatuksella käyvät tähän tarkoitukseen täydellisesti. Kuitenkin, SmartCharger 2-in-1...
Teknologiatrendit brändisi mainostamiseen vuonna 2019

Haluatko vahvistaa suhteitasi asiakkaisiisi, kumppaneihisi ja tavarantoimittajiisi? Tai tehdä hyvän ensivaikutelman mahdollisiin uusiin työntekijöihin? Anna heille jotain, jota he suurella todennäköisyydellä arvostavat: brändättyjä elektroniikkatuotteita Brändättyjen elektroniikkatuotteiden käyttö promotuotteina on kasvanut valtavasti viime vuosina. Vuonna 2011...
Mainosta brändiäsi (brändin arvoja) ympäristöystävällisillä promotuotteilla

Mainosta brändiäsi (brändin arvoja) ympäristöystävällisillä promotuotteilla Kestävästä kehityksestä on tullut keskeinen painopistealue maailman kaikilla toimialoilla. Ilmastonmuutos ja hiilidioksidipäästöjen kasvava vaikutus sekä jätteenkäsittely ovat ruokkineet ja kasvattaneet vihreää tietoisuutta asiakkaiden ja hallitusten keskuudessa. Kestävän kehityksen arvojen...
IGO Promo Blog | Langaton laturi – arvio

Kuinka moni tuntemasi henkilö käyttää langattomia latureita? Ei varmaan kovinkaan moni. Langaton latausteknologia valtaa alaa, mutta se on vielä kaukana valtavirrasta. Tämän teknologian kanssa yhteensopivien älypuhelinten lukumäärä kasvaa vuoden kuluessa, ja nykyään on olemassa...
Oletko jo miettinyt ammatillisia lupauksiasi?

Uusien terveellisten päämäärien asettaminen vuoden alussa on melko yleistä. Olemme kertoneet, miten brändisi voisi (ja miten sen pitäisi) hyötyä tästä edellisessä blogikirjoituksessamme. Uusi vuosi tarjoaa kuitenkin täydellisen tilaisuuden tehdä uusia lupauksia myös ammatillisesti: Työsuoritustesi kehittäminen,...
Kannusta terveellisiin tapoihin samalla kun mainostat brändiäsi

Hyvillä markkinointikampanjoilla, oikein tehtyinä, voi olla suuri vaikutus brändisi vastaanottoon. Vaikka salaista kaavaa ei ole, on olemassa muutama tekijä, jotka saattavat auttaa sinua tämän tavoitteen saavuttamisessa. Mielikuvat terveistä elämäntavoista brändiisi yhdistäen on yksi niistä. Uusi,...