Mietitkö mitä voit odottaa mainostuotteiden ja liikelahjojen maailmassa vuodelle 2021? Tässä haluamme kertoa mitkä 3 asiaa odotamme olevan suurimpia tuotekategorioita vuodelle 2021.
1. Hygieniatuotteet ja suojavarusteet
Tämä aika on muuttanut toimenpiteitä maailmalla. Covid-19 on ollut valtava vaikutus siihen, miten sosiaaliset tapahtumat järjestetään, ja seurauksena siihen miten kohtaamme muita ihmisiä ja voimme mainostaa brändiämme.
Jatkossa sinun on oltava tietoinen siitä, miten mainostat yritystäsi. Olemme tehneet kaikkemme helpottaaksemme sinun kaltaisiasi yrityksiä tarjoamalla laajan valikoiman tuotteita joita kutsumme turvallisuustuotteiksi / suojavarusteiksi.
Nämä ovat tuotteita, kuten CE-hyväksytyt kirurgiset maskit, kudotut monikerroksiset maskit ja maskit vaihdettavilla suodattimilla.
Käsiendesinfiointiaineilla on tietysti myös suurempi rooli, jonka olet todennäköisesti jo nähnyt junissa ja muissa yleisissä kulkuneuvoissa.
Olemme huomanneet, että covid-19 tulee olemaan jonkin aikaa, joten sopeutuminen ”uuteen normaaliin” on juuri se, mitä meidän on tehtävä.
Tämä tarkoittaa sitä, että hygieniatuotteet, kuten maskit, lattiakyltit, desinfiointiaineet jne., ovat jatkossa osa mainostuotteita yrityksille – ihan niin kuin yritysten käyttämät t-paidat, kynät ja matkamukit logolla.
2. Kestävät liikelahjat
Kestävä kehitys ei ole enää aivan ”uusi” asia vuonna 2021. Mutta laitamme sen tähän joka tapauksessa, koska olemme nähneet selvän kiinnostuksen nousemisen kestäville mainostuotteille vuonna 2020. Ero vuodelle 2021 on se että vähemmän mainoslahjoja käytetään pelkkänä jakotavarana ja siirrytään enemmän kestäviin liikelahjoihin.
Vaikka olemme erikoistuneita auttaaksemme sinua painamaan yrityksesi logon tai viestin tuotteisiimme, tietyissä tapauksissa, niin kuin kalliimmissa liikelahjoissa suosittelemme välttämään sitä.
Syynä siihen on se, että näitä tuotteita jotka on tarkoitettu lahjana ostetaan vähemmän, mitä esimerkiksi PopSockets tuotteita joita ostetaan jopa tuhansia jakotavarana. Kun lahjoitat tuotteita on se useasti pienemmälle kohderyhmälle, joiden kanssa sinulla on henkilökohtainen suhde jota haluat rakentaa.
Tämä voi olla kauan yrityksessä työskennelleet työntekijät, tiettyjen osastojen henkilökunta tai luotettavat liikekumppanit. Joten kun annat heille hienon liikelahjan, näyttää se paremmalta ilman logoasi, sille he haluavat lahjan sinulta – ei yritykseltäsi. Tämä antaa paremman viestin, jota ihmiset arvostavat enemmän.
Tämän lisäksi sinun ei pitäisi harkita tätä vain siksi, että se näyttää hyvältä yrityksellesi, vaan myös siksi, että se auttaa maapalloa kohtaamaan ilmastonmuutoksen. Lisäksi kestävä tuotevalikoima, joka on saatavana kaikenlaisissa hintaluokissa, on nykyään paljon parempi kuin aikaisempina vuosina.
Jos haluat kokeilla kestäviä tuotteita, harkitse kestävien liikelahjojen ostamista IMPACT mallistosta, joka koostuu käytännöllisistä tuotteista. Sen lisäksi, että tuotanto on kokonaan kestävä, lahjoitetaan 2% näiden tuotteiden tuloista www.water.org – organisaatiolla, joka on voittoa tavoittelematon organisaatio, jonka tehtävänä on turvallisen juomaveden saatavuus maailmalla.
Mutta IMPACT ei ole ainoa kestävä vaihtoehto. Itse asiassa jokainen liikelahja (tai mikä tahansa tuote), jonka ostat sivustoltamme, johtaa yhden puun lahjoittamiseen yhteistyössä järjestön www.onetreeplanted.org kanssa.
3. Yksilöidyt tuotteet ja kotiinkuljetus
Mainostuotteiden päätavoitteena on auttaa sinua kehittämään vahvempi suhde yrityksesi brändin ja vastaanottajan välillä – tämä voi olla sekä asiakas että työntekijä.
Tämän tavoitteen saavuttamiseksi suosittelemme valita hyödyllisiä (toiminnallisia) tuotteita, jotka sopivat yrityksesi toimenkuvaan. Mutta me IGO:lla pystymme vielä parempaan, teemme painatuksen logostasi toivomiisi tuotteisiin ja toimitamma ne yksitellen vastaanottajiesi osoitteisiin.
Tämä tulee olemaan valtavan tärkeää tulevaisuudessa. Jos mietit miksi, niin muista tämä: Meidän elämä on niin digitalisoitunut, että offline-toimenpiteet tulevat merkitsemään vielä enemmän; mutta joskus se on jopa turvallisin tai ainoa vaihtoehto – katso vain kuinka monta ihmistä on kotona Covid-19: n takia.
Jos mietit mikä tarkoittaa enemmän sinun ja kumppaneidesi, asiakkaasi ja työntekijöidesi suhteen luomiseen – verkkomainos tai sosiaalisen median viesti tai henkilökohtainen lahja, jossa on heidän nimensä, valittu huolella ja toimitetaan suoraan heidän ovelleen? Valinta on selkeä, ja suosittelemme tämän hyödyntämistä, sillä uskomme tämän olevan valtava markkinointitrendi vuodelle 2021.
Kun olet valmis tähän, soita meille numeroon 09 4245 0660 tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen myynti@igopromo.fi aloittaaksesi markkinoinnin joka on räätälöity sinua varten.
Yhteenveto
Kuten olet tässä kirjoituksessa huomannut, on 3 tuoteryhmää, joiden odotamme olevan suositut vuonna 2021, ja suosittelemme, että pidät ne mielessä.
Tässä ne ovat:
- Suojavarusteet osana elämäämme
- Kestävät liikelahjat
- Yksilöllisesti painetut liikelahjat kotiinkuljetuksella
Pidä näitä 3 vinkkinä, joiden avulla voit suunnitella kampanjasi uudelle vuodelle – autamme mielellämme antamalla henkilökohtaisen ja ilmaisen konsultoinnin. Jos haluat saada vielä suuremman edun vuodelle 2021, tässä on 7 tulevan vuoden markkinointitrendiä, joista sinä et halua jäädä paitsi.